söndag 1 juli 2012

Ska kolla på EM - final strax. spanien - italien.
Ska försöka måla mina naglar. Red Knubbe idag på åkern hemma hos pappa. Skulle hoppa ett litet hinder som kanske gick upp på 50-60. Skulle försöka ta det i galopp, men det gick värkligen inte. 
Han stack och drog ner huvudet och bara dryga sig. Nu snart ska jag ringa en tjej och prata lite med henne och fråga om hon vill jobba på med honom. Jag är inte så hemskt stark, jag och Mamma tror att hon skulle kunna få honom att fatta.
Ska snacka med Cayenne om medlems kort. Sen ska man väl rida där ilbäcken så att man kan blinstängd. Det kommer gå mycket bättre då en att rida på en åker utan staket liksom. i ena hagen står en häst oftast när jag rider. Så där kan jag inte rida. Och i andra hagen står det en annan och det är sketans knöligt. 
Men men, det kommer ordna sig. Can't give up!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar