måndag 2 juli 2012

Bra Dag!

Har varit till Farmor och Knubbe. Sen till vansbro och hämta broder..
Fikade lite och så vid farmor. Sen drog jag till Knubbe och tog ut han från hagen och ställde honom på gången ute. Sen Smorde jag honom och borstade jag honom sen sprejjade jag flug/mygg sprej på honom sen släppte jag ut honom. Sen gjorde jag och ida en klant video på stallet som kanske kommer upp. Sen kom Mamma och Mormor och skulle hämta mig, då skulle Mormor kolla på Knubbes täckte som är trasigt. 

Vi kommer köpa ett nytt exem täcke istället. Så jag fick lov ta in honom igen, då skulle dom kolla hur hon kanske kunde göra. Då sa hon att hon kunde köpa ett nytt istället så, grym mormor!
hehe.
Och så har jag Mamma och dennis spelat lite fotboll, stått målvakt osv. Sen var vi ut på en liten promenad alla 3 med Adde. Vart en ganska rolig/skön dag idag faktiskt! 


Imorgon ska Knubbe skrittas ut. Kanske händer nåt annat. Men det planerat. 
woop woop! Köpte ny salva idag då den andra typ ee slut. Sen köpte vi nytt flug/mygg medel då det också typ ee slut. Så skönt att få saker gjorda idag. 
XOXO/E!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar