torsdag 5 juli 2012

Inte haft tiden att blogga idag.

Vart sjukt mycket på med Knubbe så. Har liksom vart med Ida vid Knubbe (hemma hos dom då) och vi har liksom vart ute och stojjat med ponnysarna hela dagen. 7 timmar! nästan. kl 1 till halv 9, goeet!
Vi har städat stallet och lite annat. Smörjt ALLA saker så det är jag nöjd nöjd med. Årkar inte skriva om hur/vad jag gjort med Knubbe idag. Ska gå och lägga mig. 
Vi släppte iaf in maistro in i Steggas och Knubbes hage. Knubbe den störste såklart. Sprang väl på 3 årige maistro och dom sparkades och hade sig. SHIT!
Sen skulle/hade jag tänkt att jag skulle tagit ett litet hopp pass men han började små stegra så fort vi kom in i hagen jag skulle rida i. Skrek på Stegga och Maistro, orolig för sin älskade stegga att maistro ska ta henne. Fjollboll! Det är bara förnamnet. Så nu skrev jag typ var det var så nu slipper jag det imorn. Imorgon hänger Mamma med mig och rider Knubbe. Ska väl rida i hagen eller rida ut. Efter sommarn kommer vi gå lektioner i uppsälje/ilbäcken så det att kommer vara fullt ös. Kommer fixa/ordna sig. Måste bara träna,träna,träna! KÄÄÄMPA! 2 Easy! No! 
Beställt nytt exem/flug täcke har mammsen gjort idag. Sen beställde hon transpotr skydd (y) NIIIIIIIIICE! sen tyckte Mammsen att jag var så snäll så hon beställde Svarta läder chaps åt mig, älskar henne! ♥
Nice! Nu ska jag sova så Natti! ♥♥ Statistiken om dagarna gör mig bara glad! Altså ären riktigt nice genligt mig! höjj!
GOOD NIGHT!
XOXO/E!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar