tisdag 10 juli 2012

känslor/svar..


Asså kolla "stort" vilka stjärnor dom har varit. Jag gråter, gråter och gråter vidare.. Ibland undrar jag vad jag köpt för skit häst.. Men jag vet ju att han TESTAR! Gråter när jag hör första låten... Your my darling, your my angel baby.. fan om jag kunde säga så till Knubbe.
Men jag pallar inte det.... jag ViLL INTE ge upp.. det är upp till mig.. jag önska man hade en häst som kunde gå normalt.. han ee ju inte direkt det... han är såå sjukt stark/stel som en pinne! ni fattar inte!! Måste ta tag i rädslan jag får för honom.... ni måste fatta.. mamma har setat, känns på honom. HAN ÄR STEL SOM EN PINNE. BRÅKIG X****** HELT OTROLIG! men jag villlllll inte ge upp asså!!






så jobbigt.. ska ge han en chans till. När vi kommer in i ett ridhus. Han kommer bli SLUT KÖRD!! han måste jobba, jobba osv osv osv osv! 
Men han är... everyways my angel! boy you are my angel, you are my darling baby! 
ÄLSKAR HAN I ALLA LÄGEN, ändå så går jag och säger att jag hatar ponny... hata mig inte för det... om ni skulle ridit honom skulle ni också sagt det.. men innerstinne så är ponnyn världens bästa i mitt hjärta men endå dåligaste! Men som sagt! han kommer få 1 chans till.
 '
"love u darling" 
--
XOXO/E!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar