söndag 8 juli 2012

Olly Murs vs Danny Saucedo

vilken stjärna! *
Söt*
Snygg*
Heart skips a beat! 
lite knas? vad snackar jag om?.. vi går vidare--






"Jag har alltid drömt om att träffa en kändis som jag alltid önskat riktigt mycket" 
Jag har sett Sean Banan, några andra. Men dom har jag liksom inte velat riktigt, men det har varit en enorm upp levelse. Jag har träffat E.M.D på rix fm festival. Då var jag liten fattade inte att de var dom.. Men jag har ALLTID drömt om att få träffa min STORA idol..
Jag skulle gråta när jag såg honom, det är såååå stort! För Danny Saucedo är min idol!! 
Jag älskar Olly Murs! Han är cool, nice stil! Men vafan, ingen jävel slår Danny! ingen kan få mig att sluta älska honom!! han kommer alltid vara stor i mina ögon! Mitt hjärta hoppar över ett slag.. ett tag.. Måste planera! Jag ska fylla min dröm!! gör ingen annan det åt mig.. då gör jag det själv!!  Jag försöker må bra!! det ska ordnas!! musik hjälper mig 24/7!
Den är grym! shake that ass! bara 2 grym!  
Asså facet på Olly! Men på Danny då!! det är dubbelt så snyggt!! ny fattar inte grejjen, fatta hur mycket Danny betyder, kan endå inte släppa taget om Olly!! 
Danny vs Olly? bara förstå min dröm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar